Hårda Bullar Igen!

Tja, var ett tag sen jag uppdaterade. Och om ingen tänker kommentera det jag skriver så vet jag inte om det är ngn så läser det jag skriver, OCH jag gör detta för de där hemmas skull! Såååååå detta är det sista inlägget om ingen tänker uppdatera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det så!


Well!

Jag har nu sett Twilight och jag anser att bökerna är 10 falt bättre! Filmen hade inte det "magiska" som böckerna har, men för den skull så kommer jag inte att låta bli att se restan av filmerna när de kommer! Jag tyckte att Jasper och Alice såg bäst ut, jag gillade inte Edwards hår. Jaja.

Annars så har jag träffat en tjej som heter Emma (som jag har träffat innan ioförsig) och vi har  käkat frulle på ett ställe med underbara omeletter, och vi bestämde att åka till Philadelphia på lördag tillsammans!!! Det ska verkligen bli toppen kul!


Och nästa helg ska jag till DC och träffa Sandra, som oxå fyller år i samma veva...Hmm måste skaffa present....Jaja :D

Som alla hör så har jag JÄÄÄTTEtråkigt här;)

Sen har jag joggat 2 gånger denna veckan och förhoppningsvis blir det en tredje i morrn! Appropå i morrn så börjar jag inte fören kl 2.30 (eller 14.30 som ni i sverige säger;))!!!!!!!!!!! NICE!!!!!!!!!!!!!! Jag ska få sova ut! Äntligen! Här om dagen så började jag kl 6 på morgonen! Inte speciellt trevligt!!! Men men nu ska jag få ta igen den sömnen som jag förlorade då jag  inte somnade förren 2.30 på morgonen. Så jag sov ändast 3.5 timmar....NOT good!

Idag käkade vi kinamat som Mitch hade köpt med sig hem. Det var yber gott, min favo kinarätt är köttdumplings! Yummy!

Aja, eftersom att jag inte har ngn vidare motivation till att skriva då INGEN KOMMENTERAR(!) så tänker jag inte skriva mer!

Tata (maybe for the last time)!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du vad! jag har köpt gymkort nu, så jag är nästan lika duktig som du, måste bara komma igång ;P Och jag ser fram emot lördag! Ska bli jättekul, Philly är ju så underbart! : D

2009-01-09 @ 05:17:04
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: emma again

Och en sak till.. Edward är fin!

2009-01-09 @ 05:18:14
Postat av: Tobbe & Lotta

Klart du ska fortsätta skriva. Vi läser! Och längtar till vår resa i mars.

Ha det toppen och njut av den goda amerikanska maten.

L & T i Gamleby

2009-01-09 @ 06:55:18
Postat av: kusinen

Hey U

ge fan i att sluta skriva.. Vi läser den ju hela tiden.

Har L-word börjar gå "over there" än?? Måste veta så man kan börja ladda ner det!! =)

2009-01-09 @ 09:12:16
Postat av: Louise

Sluta absolut inte att skriva. En av de få bloggar som är rolig att läsa :)

2009-01-09 @ 09:23:19
Postat av: Annika

Klart att du ska forsätta skriva läser ju varje dag men erkänner att jag är dålig på att skriva kommentarer,få skylla på att jag förnärvarande är skit förkyld med feber men jag ska bättra mig. kram faster

2009-01-09 @ 11:58:43
Postat av: Amelie

Här är en till som följer din blogg...men jag är superdålig på att skriva kommentarer, orkar ju knappt uppdatera min egen blogg ;)

Hoppas allt är bra med dig!

2009-01-09 @ 16:00:05
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: mari

Det är klart du ska fortsätta skriva. Det är veckans höjdpunkt när man läser din blogg. Tyvärr kanske man inte kommenterar varje gång. Har du börjat på karate nu?

2009-01-09 @ 19:11:03
Postat av: Anonym

I jule















I jule

tider kan det vara annat som lockar än att skriva kommentarer ex skrisko åkning .skid åkning .isbils åkning . därav kanske man inte kan skriva varje dag.

men vi får väl bättra oss på detta! jag tror alla som läser din blogg vill att du skall fortsätta skriva .föresten tack för kortet. kram Pappa



























































































2009-01-09 @ 21:50:54
Postat av: Anonym

Även jag läser din blogg och vill att fortsätter.

jag har problem med min dator men just nu kommer jag

in på internet igen. Det är kul att läsa om allt du

gör. Du är aktiv och det gillar jag. Sjäv har jag inte så mycket att skriva om. Sitter här i mörkret

och känner hur det stormar utanför. tänk om taket blåser av.

mormor

2009-01-12 @ 16:20:29
Postat av: Morfar

Alla mina kommentar verkar ramla bort.

Eller som de säger på Bnken.

Det är något datafel så du kan inte få några pengar.

Fortsätt för tusan.

2009-01-14 @ 21:11:51
Postat av: Jossan

Hahaha fjant du kommer ändå inte sluta skriva :P de känner jag på mig ;)



Jag vet vad du kan göra när du har tråkigt^^

-Kolla var det finns najs klädaffärer åt mig så jag vet vart jag ska gå när (om) jag kommer till dig :)

Tata <3

2009-01-15 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0