Hello, again!!!

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag....Men det har inte hänt ngt intressant på ett tag, typ.

Under nyår så var  jag med Alison och barnen, vi var hemma och käkade tacos och bakade kakor. Jag somnade innan 11, men det var ganska trevligt ändå.

Jag har inte jobbat så mkt under ungarnas skolledighet, för föräldrarna har oxå varigt lediga. Men eftersom att alla mina vänner antingen har jobbat eller varigt borta så det har inte varigt så kul. Jag har mest suttigt framför datorn och läst. Men jag har varigt på bio med Isabelle och käkat lunch med Janara några gånger, och middag med Isabelle.

Isabelle och jag käkade på Appelbees (en grillresturang), jag drack en jättegod virgin Piña colada. Och jag blev så mätt så att jag höll på att spy (gjorde det nästan oxå), varför fattar jag inte för jag hade bara käkat lite frulle. Det är lustigt för jag är sällan hungrig, även när jag går upp ppå morgonen så käkar jag inte för att jag inte är hungrig. Det brukar bli en sallade eller ngt liknade till lunch och sen en lätt middag....men även när jag äter så är jag inte hungrig. Men men det är bara bra!

Janara och jag har bestämt att vi ska se Twilight antingen i morrn eller ngn gång nästa vecka!!!!!!!!! Jag är sååå glad för då slipper jag se den själv! Alla andra som jag känner har redan sett den.


Något som är lite lustigt är att jag inte (typ) har handlat ngt på rean!!!!!!! Det är MASSOR med rea överallt men jag har inte hittat ngn (förutom 2 sweetshirts) och det är förvånande med tanke på hur mkt jag har shoppat här, jag har redan shoppat en resväska full (nu mäter jag mängden i resväske mått)! Och så mkt har jag inte köpt under ens ett år hemma....Menmen I love it!

Nu ska jag fortsätta att snacka med Björn (han är irriterad över att jag inte säger ng)!

Tata alla!
Johanna


Kommentarer
Postat av: Izzy

Hahahaha,mangomartinin ager ju:D!!!

2009-01-18 @ 16:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0