shwimma shwimma! (simma simma)

Hejhå.

Hanna är här. Vi var i Washington DC. Såg väldigt mkt. Sov där hos min kompis Sandra, skitkul att träffa henne.

Jag har simmat flera ganger i poolen (det finns en lap pool dar Logan och jag e medlemar). Och det ska jag fortsatta med, simma i en eller om jag har tid i en och en halv timme. As bra traning e det.

MEN igar sa var jag med i en bil olycka, det var inte mitt fel och ingen blev skadad. Jag blev pakord bakifran av en bil och det gjorde att min bil blev slangd in i bilen framfor. Min bil maste fa major repairments, och jag hoppas att jag inte ska behova betala ngt. men om forsakringsbolaget anser att det var mitt fel (jag stod stilla nar bilen kom bakifran, sa det borde inte vara ngt problem) sa kommer jag att bara behova betala 500 dollar, for jag e forsakrad genom min aupair formedling.

Menmen, as irriterand att inte ha ngn bil pa hela helgen....OCH as irriterande att det hande, men det e ju bara att forsoka lagga det bakom mig och tanka framat. Men det e svart att inte tanka: tank om! Men nu hande det (och aven om jag e skit irriterad pa han som korde bakom mig) och det gar inte att gora ngt at.

Men det e ju kul att mina kara foraldrar verkligen har (INTE) talat om att de inte ska vara hemma. Om det hade vart värre och jag eller Hanna hade hamnat pa sjukhus eller AVLIDIT sa hade de ju VERKLIGEN kunnat hjälpa eller veta om det (ordnat med att frakta hem liket). KUL. Det e kul att veta att de inte bryr sig ett skit och att jag vet mer vad som hander med jävla michael jackson än min sa kallade familj. TACK, jag älskar er med.

Kommentarer
Postat av: emma

oj, har du varit i en olycka. så går det i usa, ingen vet vad dom håller på med i trafiken! men det lät inte som något som skulle vara ditt fel så det tror jag itne blir några problem! ha så roligt i helgen tjejer!! själv ska jag på två hejdåpartyn. vi hööörs, så kanske vi kan träffas någon dag snart : )

2009-07-11 @ 03:12:26
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Annika

Det kan ju knappast vara ditt fel om du stog still. skönt att du inte gjorde illa dig, nacken har ju kunnat få sig en knäck.Själv har jag fått en gubbjävels bildörr i min front när jag skulle köra in på en parkering så det är bara att byta ut fronten, också åkte jag på att betala hans bildörr också bara för att han stod still,gubbjävlar på 85 ska inte vara ute i trafiken.Må väl faster.

2009-07-12 @ 20:07:37
Postat av: mormor

Verkligen tråkigt och besvärligt att bli påkörd. Men

du behöver nog inte oroa dig. Om kör på dig bakifrån

kan det inte vara ditt fel. Själv hämta jag min bil

i veckan. En man med släp backa rakt in i min bakdörr när jag stod still! Onödigt. Jag har också

sökt dina föräldrar men utan resultat. Men Johanna

jag finns! Kul att du har Hanna där och att ni ser er omkring. ha det så bra.

Kramar

2009-07-13 @ 08:23:37
Postat av: zandra

huvva, är du okej? finns här om du behöver prata? vilket vi faktisk behöver dels om när du kommer hit dels om cali :D



miss you

2009-07-13 @ 20:18:41
URL: http://lifeintheus.blogg.se/
Postat av: Jossan

usch va läskigt det där med bil olyckan! kul att du börjat simma lite :) Johanna jag sa t dig samma dag som dom drog att dom skulle på cykelsemmester, kommer du ihåg det!? ;)

2009-07-21 @ 14:56:25
Postat av: Amelie och Annika

Grattis på Namnsdagen!! Hoppas det ordnar sig med bilen och att försäkringen täcker... Farmor hälsar oxå. Kram

2009-07-21 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0