Tjat tjat tjat, man hör inget annat än tjat!

LOL! Eftersom att Emma tjatar hela tiden om att jag aldrig updaterar min blogg, så har jag bestämt mig för att göra det för att bevisa att jag visst updaterar ofta.....(not).

Jaaaa, jag är idvala hela tiden av sömnlöshet.....annars så har vi laga mat (lövbiff, pot/ris och bea-sås, mums!), det är ASVARMT (ska bli varmare 100 grader F) jag hatar värmen och så har vi käkat ute.

Nu har jag skrivit lite!

På denna hemsida http://www.photo4fun.se/galleri.html (klicka på Norrtälje Shootout 26/7 och kolla på andra bildsidan och bilden i mitten högst upp) så kan ni se pappas bil! As kul ju, jag önskar att jag var där!

Aja nu måste jag åka och jobba!

Byeeee!

Kommentarer
Postat av: Anna o Uffe

Hej johanna. Uffe släpade med mig till street racingen i görla. Jag jätte neggo till allt som har med motorsport att göra. Masade mig väl dit då (för barnens skull =) ) och upptäckte att det faktiskt var ganska roligt. ( Måste hållas hemligt för ulf =) ) Jo då, och i tisdags bar det av till speedway banan i hallstavik. (Även det för barnens skull he he) Men till min förvåning var det också riktigt kul. Så det kan bli. Man är väl inte sämre än man kan ändra sig. Vad gör man inte för husfriden och, det i ulfs ögon frånvarande, engagemanget i sin makes intressen!!! Ha det gott där borta! Anna Mattsson

2009-07-29 @ 20:29:13
Postat av: Anna o Uffe

Hej johanna. Uffe släpade med mig till street racingen i görla. Jag jätte neggo till allt som har med motorsport att göra. Masade mig väl dit då (för barnens skull =) ) och upptäckte att det faktiskt var ganska roligt. ( Måste hållas hemligt för ulf =) ) Jo då, och i tisdags bar det av till speedway banan i hallstavik. (Även det för barnens skull he he) Men till min förvåning var det också riktigt kul. Så det kan bli. Man är väl inte sämre än man kan ändra sig. Vad gör man inte för husfriden och, det i ulfs ögon frånvarande, engagemanget i sin makes intressen!!! Ha det gott där borta! Anna Mattsson

2009-07-29 @ 20:33:16
Postat av: Jossan

Hejsan =) Jag lider oxå av sömnlöshet plus att jag jobbar typ hela tiden. men jag känar pengar så whatever.. Jag fyller år snart, ska åka på kryssning med några kompisar då, super kul :D

Klaga inte på värmen, det hade ju vart värre om det var svin kallt ist!, eller hur!?

Ha det bra! =) <3

2009-07-30 @ 14:54:30
Postat av: Anonym

Kolla, norrtälje dragrace görla.6, på you-tube hoppas du blir piggare då ,

2009-07-30 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0