Starbucks och jogging!

Hello mina trogna blogg-följeslagare!

Idag var det sista dagen för Logan i skolan innan sommarlovet! Det "firade" jag genom att sova i 2 h efter att han åkte iväg till den sista skoldagen. Av ngn anledning så var jag jättetrött, även fast jag somnade kl 22 i gårkväll. Meeen iofs så började jag (som alltid) kl 6.30 i morrse, så det kan ju ha vart anledningen...

Men men, jag sov och vaknade (förstås) tröttare än någonsin men det var värt det. För sen kom Logan och vi käkad lunch innan vi bjöd över the triplets and Hannah for a playdate (vilket e mkt lättare att skriva på engelska). Så Hannah och jag hade ett långt snack om ditten och datten, som en god vän brukar säga.

Till midag så gjorde jag nudlar med scampiräkor i vitlök/tomatsås/soyasås vilket var väldigt gott och ungarna uppskattade det too. :) Det ska jag nog göra flera gånger, även fast Zach är allergisk så jag måste göra ngt different till honom (som ni märker e jag lite trött och slarvig, vilket gör att jag inte orkar översätta till svenska....).

Efter att jag hade slutat så bestämde jag mig för att dra ut och jogga lite. När jag kom ut så märkte jag hur oerört fuktigt och varmt det var i luften.... Men strong som jag e så joggade jag ändå. Jag kan ju bara medela att det var as jobbigt, ch jag hade svårt att andas obehindrat. Men det var lungt värt det! Jätteskönt att komma ut, imorrn så kommer jag inte att ha tid så det är lika bra att passa på!

Annars så har jag saknat familjen hemma lite, annars inget speciellt. Just nu sitter jag på Starbucks och skriver mitt inlägg, eftersom att internetet hemma inte funkar efter allt stormoväder med blixtar och allt.... INTE kul måste jag säga! Men lite coolt att sörpla starbucks kaffe, samtidigt som jag bloggar (och skönt att kunna sitta upp samtidigt när jag  sitter vid datorn, annars så måste jag ju jämt ligga på mage i sängen vilket inte e kul). 

Här kommer några bilder jag tog när Izzy och jag var i NYC för lääääänge sedan, som har legat på Izzys kamera.















De  flesta bliderna är ifrån när vi åkte med Staten Ilandfärjan i höstas! Den sista är en verizon reklam vid penn station, nyc.

Tata for now! 

Kommentarer
Postat av: emma

cooolt!!!! Den skylden vill jag se! och jag tror att jag har svaret på varför luften var fuktig osv, det är nämligen en tornadovarning härikring :)och vi MÅSTE boka shutteln om vi ska åka den såg jag just ett mail om. får ringa dig imorgon eftersom ditt internet inte funkar och du inte kommer läsa det här.

2009-06-10 @ 04:58:50
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: pappa

bra att du kom ut o joggade ! fina bilder du lägger in ,blir det ändrade rutiner för dig nu när barnen har sommar lov? hur länge har dom lov? Pappa

2009-06-10 @ 11:57:38
Postat av: linnéa

vi måste prata!! det skiter sig med skolan, min tripp över till dig mm...måste försöka få ordning på detta (om det går) så hör av dig när du ser det här

2009-06-10 @ 17:23:59
Postat av: Izzy

I like the pictures;)) Hehehe!! Men du-vi akte inte i hostas,i vintras var det! Ser allt framfor mig,Johanna pa Starbucks vid barstolarna vid fonstret o tycker hon e ascool som dricker Carmel Frappuccino samtidigt som hon bloggar,saaaaa amerikansk!!! LOL!!! Dags for lite Tratten & Finkel nu!!!

2009-06-10 @ 21:43:45
Postat av: Annika

Kul med alla bilder. Låter otäckt med ovädren åskan är väl värre där än hemma kan jag tro, här har det inte åskat än i år skönt. Så din ungar har skollov hur påverkar det ditt jobb?Själv har jag semester med det svenska semestervädret dimma regn och 13g ur skönt vore det inte för löven på träden så skulle det lika gärna kunna vara november, men snart så kommer lilla Mio och det är något att glädjas åt och då har jag tre underbara barnbarn. Ha det så bra nu saknar dig kram faster

2009-06-11 @ 10:02:23
Postat av: Hanna

MEN TA OCH SKRIV NÅN GÅNG DÅ?!?!?!

2009-06-15 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0