CP dator!!!!!!!!

Sorry att jag inte har uppdaterat tillrakligt. MEN det har en bra forklaring: MIN DATOR HAR KRSCHAT!!!!!!!!!!!! NOT FUNNY! Menmen, jag ska forsoka fixa den men jag vet inte hur bra det kommer att bli.... hoppas att det fixar sig.

I veckan har val inget speciellt hant, jag kraktes en gang till men inget mer efter det... I gar (lordag) sa var jag till ett av det storrsta mallen i hela USA, King of Prussia, med Izzy, hennes host mum och hennes ungar. Dar kopte jag ett par markes skor for endast 11 dollar, de var 60 dollar innan rean! Varra klippet ju! Izzt och jag at oxa pa cheescakefactory, som ar valkant i hela USA. As god cheescake, men oerhort mattande.

Idag var jag och Emma till franklin mills mall och shoppade lite. Jag kopte flipflopp och sweetpants, billigt for de var pa rea. Sen kakade vi middag pa en italiensk resturang, as gott var det. Vi kom pa att nar vi kommer hem sa kommer va att vara varsta resturang manniskorna som kommer vara jattekrasna med mat och vilja ata ute hela tiden....inte sa bra ur pengaperspektiv....Jag kommer att vara jattefattig nar jag kommer hem, HELA tiden...... nooooot good!

Aja nu ska jag verkligen borja spara pengar sa att jag kan gjora mer saker i framtiden! Sa nu javlar ar det allvar!

Tata.


P.S

Jag kommer inte lagga ut nagra bilder foren min dator e fixad. Bara sa ni vet.

D.S


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej läser din blogg ibland, åker också till Philadelphia om 20 dagar som au-pair.. Vart i Philadelphia bor du?

Josefin

2009-03-16 @ 23:36:40
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Johanna det var ett tag sedan jag skrev men det har varit lite mycke nu att hinna med å läsa om dig och om tobbe som också är over ther just nu är dom i Bhamas och seglar. Annars är det mesta som vanligt man jobbar och spyr över snöslask. Skönt att sak och ting har blivit bättre för dig och hoppas du blir frisk någon gång med förkylningaroch andra olycker.Farmor hälsar till dig och hon längtar nog en del efter dig och så gör även jag det ska bli roligt att träffa dig igen.



Många kramar faster

2009-03-17 @ 19:53:19
Postat av: Jossan

Okej jag kmr bo mitt i stan som jag förstått det. Jag åker med Scandinaviska insitutet vilka åkte du med?

Hur länge har du varit där?



Josefin

2009-03-17 @ 23:22:41
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Aa jo jag vet, jag åker 6 april :)

2009-03-18 @ 09:28:24
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Morfar

Det verkar sm hela släkten som mest är sjuka skall

åka till Usa eller är det drömmar.

Kanske Pappa skall ta de erbjudande som jag fått

som AP i Alaska. Han kan ta med sig isbilen och sin nya tupe`så gör han succe. Garanterat.

Själv åker jag till Montana för att jobba som Ap i

en niobarnas familj med sex hundar och tio hästar.

Vi ses i NY 1:a April 2009

Hio hio.

2009-03-20 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0