Helgen efter Miami!

Haha, jaaa nu har det gått en vecka efter Miami och allt har kommit tillbaka i sina gamla ingrodda vanor igen...På gott och ont.

I helgen (och veckan) har jag jobbat skit mkt, så jag har inte orkat gjort ngt speciellt bara vart hemma. Bara sova och lata mig, samt tappa all hud.

I helgen nu så jobbade jag men idag, söndag var jag ledig. Så då åkte jag, Emma och Faustine till Target där jag köpte present till min unge och en ny CD (Seether, Finding Beauty in Negative Spaces) som jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR!

cd omslaget

Sen åkte vi till mallet där jag köpte ett par skor, as snygga!!!
The Skor!

Efter det åkte vi och käkade middag på kina resturang. (som ni märker så är jag inte på skrivhumör)

Här kommer Miami bilder!









Födelsedag bild!

(sista bilden är ifrån min födelsedag, med tårta och wawa kopp)

Tata for now!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnygga skor! Passar utmärkt på nybliven 20-åring. Däremot såg det inte särskilt soligt ut i Miami. Vi har bättre väder här!

Kramar Moster

2009-06-01 @ 09:17:45
Postat av: Izzy

I love the shoes Johanna!! They are sooo you!! Del Friscos is waiting for them to arrive,hahaha!!!

2009-06-01 @ 13:54:11
Postat av: marcus

snygga skor, men hade inte Abba såna på 70-talet ;))

håller också med syrran, det såg inte så lustigt ut på beachen. tja tja marcus

2009-06-02 @ 10:05:49
Postat av: Annika

Snygga dojor! men kan man gå idom? ja ja du som är ung klarar nog det men dom är apsolut inte gjorda för gammla käringar. Hoppas du är frisk nu från alla handa förkylningar.Själv har jag semester i 6 veckor från idag och det känns inte helt fel. Många kramar faster

2009-06-02 @ 14:13:49
Postat av: zandra

nej oj förlåt har jag missat att du fyllt år?! Du skulle ha sagt nått! GRATTIS!!!!!!!!!!!

2009-06-03 @ 05:38:21
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0