Lite uppdaterad, OOOOO Happy Day!

Yo Yo Todos!

"Hur är det?", frågar ni. Bra svara jag. Hur är det själva? Då svarar ni..............ja, vad?

Idag (hitills kl är bara 12) är jag på väldigt bra humör! Jag har precis varit i Newtown med Diana och Angelica (båda ifrån Colombia), vi handlade lite grejer (nödvändiga saker, INTE kläder och sånt) samt gick på starbucks. Och om nu någon undrar vad mina favvosar är på starbucks så ska jag nu medela det nu: Caramel Frappuccino och Caramel Macchiato, idag tog jag frappen.

Vi snackade om mkt, bland annat så berättade Diana att hennes hostdad visste om en tennisbanna som var gratis och att han har 4 racket som hon kunde låna. Så nu ska vi, Diana, jag och Angelica, spela tennis! Jätteskoj jue!!!!!!!!!!! Så nu ska vi bara finna en tid då alla kan spela, vilket troligt vis blir en T-dag då alla är fria. Det ser jag fram emot mycket.

Igår så hade alla ungarna halvdag, så Hannah och jag tog våra respektive ungar och åkte till en skitstor playground. Det skulle ha tagit 30 min, meeeeen eftersom att det både var roadwork och en olycka så tog det 1 timme. Men mina ungar var jätteduktiga och bråkade ingenting, vi lyssnade på musik, snackade och sen så hade jag givit dem tuggumi och det höll dem ganska lugna hela vägen. 

Efter det så åkte vi hem och käkade middag, Mitch kom och efter det så var det tivoli dax! Så vi åkte till Washigton crossing där tivolit är, hela veckan faktist. Jag åkte jättemånga rides så när jag kom hem så hade jag allt som jag åt under dagen fast i strupen, och det var sååååå nära att jag kräktes upp det. Men det var jättekul, och ungarna van en till fisk, så nu har vi 2 fiskar.....................niiiice.

Och idag hade jag även en mkt trevlig pratstund med Staffan (pappas jobbarkompis), vilket var jättekul. :)

Annars så satte jag igång med joggningen idag också! Jätteskönt var det att komma ut, och jag började inte hosta eller få ont i halsen alls! Vilket jag hade förväntat mig, men det funkade! Så nu är jag tillbaka på banan igen! YAY!!!

Aja, det var uppdateringen för idag!

Tata alla!

P.S
Jag kom på att man kan lyssna på Bandit Rock (radiokanal) på internet, så nu gör jag det hela tiden. ;) Just nu spelas HIM-Wicked Game, mkt bra låt by the way. Hehe.
D.S

Kommentarer
Postat av: marcus

Tuggumi i bilen jo pyttsan, det gäller att vara modig, fråga mig.

Jätte kul att du är back on track.

Tennis det är satans jobbigt only so u no.

Ha det, kram marcus

2009-05-14 @ 10:12:41
Postat av: hanna

T-dag, haha.

Men du får sluta skriva saker som inte har någon bakgrund eller förklaring! (Staffan..)

2009-05-14 @ 11:52:07
Postat av: Izzy

Ska du spela tennis nu oxa?? Later ju skoj:)) Caramel Macchiato vet i fan om jag vet vad de e for nat :S Men men,far val prova de da;))

2009-05-14 @ 17:07:54
Postat av: Morfar

Hej lilla hjärtat.

Du har verkligen drag under skorna.

Inga blyskor där.

Verkar hända hur mycket som helst.

Oj vilket tempo. Morfar blir alldeles trött bara att

läsa allt som du är med om. Grattis också



Puss och kram

2009-06-04 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0