På bättringsvägen, sakta med säkert!

Hej Hå Alla!

Till att börja med: nu har min förkylning börjat att lätta. Äntligen!!! Så nu ska jag sätta igång med joggingen, men kanske inte riktigt än. Jag måste bli lite friskare först för att inte få ett förkylningsåterfall!

Annars så har det regnat hela veckan och varigt varmt omväxlande kallt, så veckan har väl inte varigt den bästa. Men det e bara att stå ut, snart ska jag ju till Miami och sen kommer HANNA!!!!!!!!!! Woho vad jag länktar efter det!!! Det ska bli såååååååååååå kul!!!!!!!!

Men annars så ska jag baka kakor ifrån Cookie dougpaket, sånna som man klämmer ut. ;) Ska bli spännande, har ju aldrig gjort det.

Och om det är fint väder så ska jag försöka komma ut och gå lite samt ta lite snygga blider.
 
Jag skriver mer när det har hänt ngt!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du äntligen frisknat till. Hoppas du slipper fler förkylningar och andra sjukdomar nu!

Kramar Moster

2009-05-10 @ 07:31:54
Postat av: Annika

Hoppas du håller dig frisk nu så att resan till miami blir så kul som du vill att den ska bli (håller mina tummar).Hadet gott nu många kramar faster

2009-05-11 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0