Untitled.

M I A M I    P Å    F R E D A G ! ! !   W O H O ! ! !

I helgen hängde jag med Diana, vi såg Änglar och Demoner och käkade på Olive Garden (italiensk resturang) i lördags. I Söndags åkte vi till Franklin Mills Mall och strosade runt aaaas länge, jag köpte inget till min stora förvåning och glädje.

Annars så har jag inte hittat på så mkt annat.....Har joggat. Blev skrämd av en kanin så jag höll på att hoppa av vägen. Kollar just nu på Da Vinci Koden, fast det börjar bli sent så jag ska nog snart sova lite.

Imorrn kommer jag att joobba i 12.5 h, vilket inte ska bli kul. At all. Men på Onsdag så ska vi på en baseball game i Trenton, vilket ska bli jättekul. Det är den första profesionella baseball matchen jag ser här. Spännade spännade.

Aja, G'natt alla! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Änglar och demoner har jag hört ska vara jättebra, men jag har inte sett den än själv. (Det är numera rätt långt till närmsta biograf ...) Baseball var nog den tråkigaste sport jag varit åskådare på, det kändes som om matchen aldrig skulle ta slut, nä, tacka vet jag football. Försök gå på en NFL-match om du får chansen, snacka om stämning.

Kramar Moster

2009-05-19 @ 08:50:19
Postat av: Björn

Oh! Ha så skoj i Miami!! Ska bara säga att jag är ledig på torsdag, så om du har tid kan vi ju snacka mer ingående om torsdagen och allt! Sedan så kan du gå in på min facebook profil och kolla på bilder på mig när jag är Peter Pan, börjar bli rätt många nu... ganska intressant att tänka på vad andra, som inte känner mig, skulle få för intryck av mig om de såg bilderna... :D HAHA!

2009-05-19 @ 11:23:16
Postat av: Mari

Hej vad skönt att du känner dig frisk och pigg. Ha det så kul i Miami. kramar mamma

2009-05-19 @ 22:04:43
Postat av: Morfar

Hej lilla hjärtat.

Det verkar som om du ständigt var sjuk och gör många

kul saker.

Blir troligen ett spännande år att så småningom se tillbaka på.

Här har försommaren kommit. Underbaaaart. Lövgrodor,

nekterglar alla spännande växter m.m m.m

Ha det bra på resan.

Puss och kram

2009-05-20 @ 10:44:29
Postat av: Izzy

E saaaa avis pa dig nu nar du ska till Miami!!! Lyllos dig!!! Hoppas du far det kul pa Baseballen!!!

2009-05-20 @ 20:52:05
Postat av: Kusinen

Besökte ni Miami ink ??? Det är en hemlig dröm för mig.. =)

2009-05-25 @ 08:55:09
Postat av: Annika

Grattis på födelsedagen

Många kramar faster

2009-05-25 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0