Första 24 h på Hawaii!

YO!
Nu har Sandra och jag äntligen kommit fram! Flygresan tog 11 timmar, helt sjukt länge tycker jag!!!!! Flygresan gick bra och vi tog en shuttel bus till hostlet, som verkar vara bra inte kanske det renaste men how cares! Det viktig är att man har en säng att kunna sova i på natten, och en dusch. Hehe.
Idag har vi annats legat på stranden och gått runt och kollat en massa på stan. Jag har nog bränt mig lite, men vi köpte solskyddsfaktor 30 så det är förhoppningsvis inte lika illa som det var då jag åkte till Miami... Men för säkerhets skull så köpte vi även aftersun kräm oxå, hehe. Man måste vara förberedd!
Efter stranden så gick vi även till en mataffär och köpte mat som vi ska ha till middag (det är free breakfast, yaya) resten av veckan. Vi köpte oxå papaya som vi käkade till efterrätt, men det var inte sååå himla gott (asäckligt asså) så det kan jag inte rekommendera att äta. Vi drack även oboy till maten, aaaasnice tack Jullan för det!!!
Det är hur fint som helst här!!!!!! och jag har tagit lite bilder (eller vi har tagit lite bilder) som jag tänkte lägga upp, en bild säger ju mer än 1000 ord säger man ju!
Första bilden på stranden!
Slaaaaaaaaaaapp
Niiiiiice
Jaaa, nu har jag tagit så lång tid på mig så att sandra satte sig vid en annan dator istället, hehe. Nu ska jag dra mig tillbaka och försöka sova lite, kanske ta en dusch....vi får se!
TATA!!!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Fan vad skönt ni verkar ha det...! Avundsjuk Det är du helt klart värd efter ett helt år av slit!!

Njut av sista tiden "over there" KRAMAR från oss

2009-11-11 @ 19:19:52
Postat av: linnea

jag är inte alls avundsjuk, vill mycket hellre vara här i regniga sverige..NOT!!!

2009-11-12 @ 17:21:41
Postat av: Anonym

ser rart ut är lite avis .var försiktig med solen ,

pappa

2009-11-12 @ 20:45:43
Postat av: Anonym

Vad härligt. Passa på att njut, snart börjar allvaret hemma. Vi har en massa jobb som väntar på dig. Kramar mamma

2009-11-12 @ 21:41:30
Postat av: Hanna

Johanna! Chad i CKY bor ju i New Hope + en ny kille i bandet!! Varför har du aldrig sprungit in i honom?

2009-11-13 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0