Hawai'i!!!!!!!

Nu så nu är det bara timmar kvar till vi sitter på planet på väg till drömsemestern!!! HAHA, nu är ni där hemma i snöblasket allt avundsjuka va?! MOHAHA, om ni inte är det så BORDE NI VARA DET! hehe
Nej, nu ska jag försöka få lite sömn, vi ska upp vid 6 i morgonbitti för att hinna med att få lift till tåget av Mitch. Och det ända vi har kvar att fixa i morrn är bagels som vi ska ha phillyost på, städa undan sängsakerna och packa ner typ tandborste mm. Typ inget alls, känns as bra faktist! Menmen, nu håller ögonen på att glida isär även fast resefebern har satt sig i magen. jaja.
God Natt och om ni har tur så kanske jag kan lägga upp lite bilder ifrån Hawaii när vi är där! :D
TATA!
Hawaii!
Haha, hit ska vi åka! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är avundsjuk måste jag säga annars ljuger jag ha det riktig bra på Hawaii

Pappa

2009-11-09 @ 08:29:05
Postat av: Kusinen

Jag med ;)

2009-11-09 @ 11:20:39
Postat av: Amelie

Jag vill oxå!!!!!

2009-11-09 @ 19:51:01
Postat av: Hanna

Hoppas du får det bra! Och är frisk.



Förresten så var Alexander Bard och föreläste hos oss idag, det du!

2009-11-09 @ 21:30:07
Postat av: Jossan

jag är super avundsjuk på dig.. ska oxå åka dit nån gång i framtiden =)

2009-11-10 @ 14:26:33
Postat av: Mari

Oj vad härligt det ser ut. Själv sitter jag och tittar på resa till Dominikanska Republiken. Det vore inte så illa heller. Vi väntar på att du ska komma hem så att vi kan åka. Kramar mamma

2009-11-10 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0