Maui!

Tjena mittbena!

För att börja med igår: vi var först till stranden, men det blåste så mkt så det gick inte att vara där för vi fick sand i ögon, näsa, munn jaaa över allt! Så vi bestämde oss för att åka till Lahaina istället. Väl där så gick vi runt en massa och kollade in stället samt åt lunch, då träffade vi en svensk tjej som hade stannat på hawaii i 7 år och bor här nu. Jag känner nästan att jag skulle kunna göra det samma, men om man stannar illegalt så  kan man inte komma tillbaka om man nu åker ut ifrån landet.... inte bra... Men först och främst ska jag hem och fira jul, sen får jag se hur jag gör. Kanske blir det en jorden runt resa, kanske Australien ett par månader. Inget är bestämt än.

Idag så snorklade vi! Det var helt otroligt!!!!!!!!!! Först så trodde jag att det skulle vara as läskigt, men det var de inte alls! Det var as coolt och helt underbart. Så idag ska vi upp tidigt oh snorkla igen på ett annat ställe. Den häftigaste fisken som jag såg var en blåsfisk (eller puffer fish, om det nu e samma)! Sen var det så himla kul att se de fiskar som jag bara sett i akvarier innan! :) Detta är verkligen ngt som jag har fått mer smak för, och jag var inte ens jätterädd för att stöta på en haj. Jag tänkte till och med att det skulle vara ascoolt att se en svartfenad revhaj, men de finns inte så ofta så nära stranden har jag för mig. Men det skulle ha vart coolt att se en ändå. Nu kanske jag ska tänka om och kanske ta ett dyk cert nån gång i framtiden... får se hur det blir med det. hehe, ska kanske inte bli allt för modig nu.

Jaja, nu är jag astrött och ska försöka sova lite. Vi ska upp tidigt i morrn och snorkla lite igen, och för att kunna ta oss dit så måste vi ta 2 bussar, jooooobbigt men det ska bli kul då vi väl är där!

Tata och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå, London då!

2009-11-18 @ 14:38:33
Postat av: Anonym

Det är kul att du trivs så bra. Du får väl kolla om det finns något jobb där. Många kramar mamma

2009-11-21 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0