The Big Island!

Tjo!
Nu har vi varigt på the big Island i 3 nätter och det är jättehärligt! Hittils så har vi hunnit med att  motionera rejält mkt, första kvällen så gick vi typ 70 min till ett mat ställe, andra dagen så cyklade vi aslångt till ett mall där vi köpte  mat (tyngt med 3 litersmjölken på ryggen...) och idag så cyklade vi in till Hilo där vi gick på den kända farmers market och käkade sushi. Gu vad vi har blivit beroende av sushi asså, det e inte klokt...hehe
Vi träffade en dansk kille igår som vi antagligen ska hyra bil med och åka till andra sidan ön med, Kona heter det. Där ska vi snorkla med delfiner och förhoppningsvis kanske se mantor, vi får hålla tummarna! Sen ska vi oxå åka till vulkanen och checka ut det, lol.
Just nu är jag så jävla trött så nu ska jag försöka ta igen mig lite innan pizza middagen som hostlet bjuder på, ska bli as nice med ett gratis mål mat. hehe bra för budgeten.
Aja,
TATA for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0