Gaaaah!!!!!!!!!!

Jag snackade tidigare idag med Jennifer och Oliver i typ 1.5 h. Och dom har blivit så STORA!!!! 16 och 14 år gamla!!!!! OMG säger jag bara!!!!!!!! För mig är dom fortfarande 14 och 8! Men det var jättekul att snacka med dom igen, och höra lite om vad de har haft för sig. Det gjorde hela min dag!

Men nu är jag hel peppad på att komma hem, och snart så smäller det! De 3:e dec blir det antagligen att jag står (kysser på mina knän, hehe) på svensk mark igen! YAY!!!!!!! Det ska bli helt underbart! Och när jag kommer hem så ska jag åka runt och hälsa på alla, speciellt lilla Mio. Jag är jättespänd på att få se mitt nya lilla kusinbarn! :)
Innan jag kommer hem så blir det förstås: HAWAII!!!!!!! Vilket ska bli askul! Jag fick en guidebok
(secondhand...men nice ändå) om Hawaii av Alison som jag har spenderat några dagar med att läsa, det är ca 450 sidor i den med underbar info om Hawaii. Och igår så läste jag klart den! Jag vet nu väldigt mkt om en massa olika turistattractioner och diverse andra saker. T ex jag och Logan satt igår vid datorn och läste en massa om hajar (en av mina sttörre facinationer), så nu vet jag inte riktigt ifall jag kommer kunna bada....en mindre snorkla.....men jag ska verkligen försöka för det verkar så häftigt!
I morrn (kl e 22.30 nu) är det bara 11 dagar kvar tills Linnéa och Julia kommer! Det ska bli hur kul som helst, och när det är jobbigt så tänker jag bara inte många dagar kvar nu till dom kommer! Guuuuuuuu vad jag längtar! :D:D:D
Aja nu ska jag sova!
TATA!!

Kommentarer
Postat av: linnéa

inte många dagar kvar nu! :D

2009-10-09 @ 14:12:33
Postat av: Anna

Boktips inför Hawaii-resan, boken Hawaii av James A. Michener. Det är en roman som tar upp hela Hawaiis historia från det att de första människorna kom dit. Den är jättebra!

/Moster

2009-10-12 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0