Yo!

Heya everyone!

Idag har vi husvisning sa jag passar pa att uppdatera bloggen pa the library, sa jag har inte det 3 sista bokstaverna. Som ni kan se, hehe.
For att inleda sa e det nu bara 8 dagar kvar innan Linnea och Julia kommer, YAY! Jag kan knappt vanta, vi ska ha sa mkt kul tillsammans och se massor!!!!

Annars sa har jag inte gjort sa mkt alls... bara kollat filmer som jag lanade pa bibblan... En hette "the secret life of bees" och var urbra! Den var sorlig men anda jattebra, ett hett tips. Forutom det sa sov Ilka over fredag till lordag och vi gick en promenad och akte till target. Dar kopte vi RIKTIG LAKRITS!!!!!! Gud sa gott det var! det var fanemej 1 ar sen jag at riktig lakrits, sa det var en lyckad shopping trip. Men den var ganska dyr vi kopte 2 (en var) pasar for 5 dollar...... dyrt men vart det!

Just nu sitter jag brevid en gammal man har pa biblioteket som har lite problem med sin dator....han kan inte logga ur ifran yahoo. ngn annan e inloggad och han kan inte logga ur den personen, och han borjar bli ganska irriterad nu och sitter och beklagar sig for mig lite da och da. hehe.

Nej nu ar snart husvisningen over och jag ska aka hem och forbereda mig innan ungarna kommer hem igen, suck.

Tack och adjo

Kommentarer
Postat av: Morfar

Spännande med Julia och Linnea. Vilket äventyr för

Julia. Linnea vet jag inte vem det är, men en kompis förmodar jag.

I Sverige har vi vinter. Nästan. Tittade faktiskt på

skidorna idag. De stod kvar.

Aholoa. Skicka hem lite värme.

Puss och Kram



Axel hälsar

2009-10-12 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0