Färjan!

Jag säger bara LOL!!! Asså det är ju ine klokt hur svenskt och skrattretande det är. Ta Håkan t ex, han är ju bara så skön och på samma gång pinsam. Efter att jag har sett alla avsnitt så känner jag att jag vill aldrig mer åka Cinderella, det är alldeles för utskriket i media och det känns bara fel och lite äckligt att visa det i TV.... Men men det är urkul att kolla på! enska

Nu längtar jag otroligt mycket hem! Ska bli så oerhört skönt att slippa alla töntigheter här och bara känna den svenska friheten! HAHAHA nu låter jag astöntig, men det SKITER jag i! HA!!!

I helgen har jag och Ilka haft en sleepover hos mig. Vi kollade film och lagade mat samt åkt till New Jersey och utforskat lite. Jättenice var det. :)

Och på lördag kvällen efter att hon åkte hem så kollade jag på Dirty Dancing, ABC hade en hyllning genom att visa hans mest underbara film! RIP Mr. Swayze!

När Ilka åkte så tog hon med min Firre som Emma gav mig, så nu har han fått ett nytt hem. Det är otroligt att han fortfarande lever med tanke på hur sällan jag matade honom. Han hette Bow Wow eller Johanna jr, hehe.

Aja nu ska jag bara längta hem i min ensamhet, lol. Eller ringa Izzy lite, henne var jag ju tvungen att dissa igen när hon ringde idag....jag snackade med hanna på skype så jag kunde inte snacka så länge med henne. Sorry Izzy!

Jaja, TATA!



Kommentarer
Postat av: Izzy

R.I.P Patric,you're so hot!!

Aaa,fan alskar ju New Jersey,du gor mig sa avis:((

O Farjan,hahahaha,klart vi ska aka pa Cinderella o skamma ut oss,hahaha!!

Jaa,varsta otrevlig i telefonen nar man ringen,snyft. Ville ju bara beratta om helgens bravader,hahaha!!

Men tack for att du ringde igen,betydligt trevligare da jue;)) 25 arig fjortiz,IK!!!!

2009-09-21 @ 05:24:30
Postat av: Mari

Ja jag längtar efter dig också. Nu är det inte så långt kvar, bara ca 2 månader. Kram mamma

2009-09-23 @ 10:26:52
Postat av: Morfar

Hej lilla hjärtat.

Kul att du visade bild på Morfar. det var väl jag. Eller hur?

Mucket tjafs over där! Vilka reformer. Sjuk kan väl alla bli, rik som fattig. Gone om Obama!

I like you. That contry needs reforms.

See You



Morfar

2009-09-23 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0