Movie Night With the German (and Swiss) Girls!

I fredags så hade vi DvD night hos mig (jag var ensam hemma så det e lättast då ;)), vi såg confessions of a shopaholic. Den var fortfarande bra, hehe, since I have seen it before. Hela huset var fullt med tysktalande AuPairer, hahaha, men de snackade engelska for lilla me. :P Det var asnice och vi hade en jättetrevilg kväll! Men de åkte vid 11.30 eftersom att jag var tvungen att gå upp tidigt på lördagen för att jobba. Men efter att de hade gått så kunde jag inte somna fören vid 3 ändå, så jag var helt slut dagen efter.....baaad, men jag tog inte mina sömnpiller. Eftersom att jag och Ilka (Ilka är en ny tysk tjej som jag har blivit vän med) skulle shoppa efter att jag var klar med jobbet, hehe, och då måste man ju vara klar i huvudet när man shoppar. :D

Så efter jobbet så åkte jag och Ilka och shoppade i Oxford Valley. Men innan allt shoppande inträffade så skulle vi träffas hemma hos mig. Meeeen vi hade en husvisning 12-13, jag var klar med jobbet 12.40 i pappanshus och så efter jag var klar så tog jag bilen och åkte tillbaka till mammanshus där jag bor. Jag kom fram vid 12.50 och de var fortfarande kvar, det var 5 bilar på uppfarten, så jag satt kvar i bilen och läste min bok. Kl 13.15 skulle jag möta Ilka vid mitt hus. Men när klockan blev 13.15 så var de fortfarnade kvar så jag ringde Ilka och sa att vi får ta och ses vid 14 istället. Meeen när kl var 13.30 så var de fortfarande kvar och jag började bli ganska irriterad, för jag vill komma in i huset och byta kläder och duscha innan vi skulle iväg och shoppa. Men när de var kvar så kunde jag inte komma in i huset, så jag bestämde mig för att åka till new hope och köpa honey nut cheerios (vilket är de bästa!) som jag kunde äta till lunch när jag kom tillbaka till huset. Meeeen när jag kom tillbaka så hade de FORTFARANDE inte åkt!!!! Då var kl redan 14 och Ilka kom, så jag sket i att duscha eller byta kläder (jag hade på mig de kläder som jag brukat använda till att springa i...inte så snyggt men bekvämt), så Ilka och jag åkte kl 14.15 till oxford valley and they were STILL there!!!!!! ASirriterande! men men.

Väl framme så började vi på Old Navy, vilket är min favvo store! I Just Love It! Där inhandlade jag min efterlängtade jeanskjol och ett linne att jogga i. Ilka köpte en AAAAAs skön tjocktröja, i was sooo avis. Nästa stopp var The Mall (woooo). Och eftersom att det var första gången för Ilka där så stannde vi i ALLA butikerna, haha. Hon köpte en massa saker och jag köpte 2 linnen på forever 21. Sen åkte vi till Target. Där köpte jag black eyed peas nya CD och ett par leggings. Sen var vi äntligen (hehe) klara med all shopping (för den dagen at least, hihi) och vi var ganska hungriga så vi åkte till Chili's där vi delade på en classic fajitas. As gott var det, men väldigt mkt folk. :)

När vi var klara där så var kl runt 20.15 och vi var jättetrötta så vi åkte hem för att sova efter en mycket händelserik dag. :D

Idag, söndag, så sov jag ut till kl 11 då jag gick upp för att käka lite av mina Cheerios och mjölk, gottigt var det. Sen slöade jag bara och snackade lite med Izzy on my cell and some other people. Vid 3 så ringde Tanja och hon kom över och vi satt och snackade innan Vicky ringde och vi bestämde oss för att ha en DVD night at my place again (ingen är hemma här förutom jag fortfarande, Alison är borta och jobbar). Så vi åke till the red box i new hope och hyrde Marley and my och hämtade upp Ilka. Sen stannade vi förbi Wawa och köpte lite kaffe innan vi åkte hem. ;)

Efter ett litet tag kom resten av gänget över och vi satt och snackade i typ 1.30 h innan vi kom på att vi hade en film att se. haha, time is running when u have fun. Filmen var lika sad som första gången jag såg den, hehe även denna såg jag på bio när den kom. ;)

Aja nu ska jag sova!

Natti natti and Tata!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Haha... du och Viktoria Silvstedt börjar låta likadant..! ;) Skön blandning mellan engelska och svenska!

2009-09-14 @ 08:52:46
Postat av: Morfar

Hej och hå lilla hjärtat.

Nya hyresgäster. 2 jättetrevliga killar i din ålder.

Kanske. Skall fråga hur gamla de är.

Flyttade in idag. Stökar om ordentligt men det tucker jag är ok.

Skall bo kvar tom maj.

Ni kanske ses. Trött på PH eller vill du stanna längre.

Vi hörs.

Hra varit lite svårt med din blogg.

Puss och Kram

2009-09-15 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0