Target + örhängen + nagellack = illa

Yo.
Spenderade 12 dollar på target idag när Tanja och jag drog till target i Doylestown....baaad! Men men, det blidde snyggt ivf. :P

Annars så har jag jobbat och hängt med Ilka på dagarna. Idag visade jag henne det underbar i wawa mackorna *love* och efter det så visad hon mig till hennes hus, och vi hängde där ett tag.

I helgen så ska vi (jag och en massa tyskar ;)) ha en sleepover at Vickys hus, ska bli jättekul. Det är det som har givigt mig styrka denna veckan, hehe. Allt är bara en väntan på att komma hem nu, Im totally done with the AuPair life now! Men det har vart bra med att förbättra englska och så, och förstås att träffa en hel massa folk från alla världens hörn! Det ska bli kul att kunna besöka alla sen när jag har vart hemma ett tag och tjänat ihop tillräckligt med pengar!

Idag skickade jag även in min universitetsansökan, med mkt hjälp ifrån moster. TACK SÅ MKT för hjälpen!!!! :) 

Jaaa, annars så har det inte hänt nå kul.... Snackat mkt med Linnea, jag kan knappt bärja mig tills de kommer!!!! Ska bli ASKUL!!!! 

Aja, nu ska jag sova!
Tata!

Kommentarer
Postat av: Izzy

Target i Doylestown?? Det var nagot nytt!! Ja,hade du inte akt till Usa sa hade du ju inte traffat Izzy,sa lite vart modan maste det val anda ha varit;))??

2009-09-18 @ 14:03:38
Postat av: zandra

du jag räknade ut att om du betalar alla hostelen när vi är på hawaii och du har betalat flyg osv mellan öarna så blir det typ 1300, så då blir du skyldig mig lite pengar sen eftersom jag betalade 1400 men det där löser vi!



hur mycket fickpengar behöver man?

2009-09-18 @ 19:58:53
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0